Menu

Beheer contributie betalingen

Contributie betalingen moeten elk jaar gedaan worden. De penningmeester komt niet meer aan de deur om per kwartaal het contributiegeld te innen. Dat gaat gewoon via een overschrijving. Wat wel gebleven is, is de noodzaak om een goede administratie te voeren van die betalingen.

Contributiebeheer vanaf de website

Wij kunnen ccInvoices installeren om die klus makkelijker te maken.
Daarmee krijgt u een overzichtelijke en gebruikersvriendelijke manier om de administratie van de contributiegelden via de website af te handelen:

  • wij installeren de uitbreiding en maken die gebruiksklaar, daarbij maken we voor u ook een factuur-layout op maat;
  • u maakt en e-mailt nu gemakkelijk zelf alle facturen voor het innen van de contributies van uw verenigings-leden;
  • u doet dat vanuit uw website;
  • leden kunnen veilig online betalen met iDeal of Paypal, of via een klassieke overschrijving naar uw bankrekening;
  • u houdt op de website makkelijk een overzicht bij van ontvangen betalingen;
  • een herinnering versturen is een kwestie van 1 muisklik;
  • uw verenigingsleden kunnen zelf hun persoonlijke betalings-gegevens bekijken op de website.

Integratie van ledenadministratie en beheer van contributie betalingen

Wilt u het hele proces van inschrijving van nieuwe leden, het bijhouden van uw ledengegveens en het beheer van de contributie-betalingen verder automatiseren dan zijn daarvoor diverse mogelijkheden.

Geïntegreerde ledenadministratie: automatisch proces van aanmelden, contributie-betalingen, facturering en overzicht van ontvangen en uitstaande betalingen met Akeeba subscription en iDeal/Paypal betalingsmodule.

Geïntegreerde ledenadministratie als hiervoor voor ledengroepen boven de 10.000 leden, met extra mogelijkheden voor e-mail nieuwsbrieven, campagnes etc.: civicrm.